Postepowanie o udzielenia zamówienie w trybie negocjacji: dotyczy zamówienia na likwidację piecyków gazowych i montaż instalacji c. w. wraz wymiana pionów z. w. w budynkach

Zamawiający:
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny                     
81-853 Sopot Al. Niepodległości 702, tel. 551-21-04, 555-06–57                
e-mail: sekretariat@nsmsopotdolny.pl

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

I. Tryb Zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie negocjacji bez ogłoszenia przetargu w oparciu o Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zw. dalej SIWZ dostępnej na stronie internetowej: https://nsmsopotdolny.pl/.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Piotr Pieńkowski tel. 693782269.
Informacje o zamówieniu udzielane będą w godzinach: 8.30 – 15.00.
2. W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, otwarcia ofert i oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, badania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, Zarząd Spółdzielni powołał komisję.

II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja piecyków gazowych i montaż instalacji c. w. wraz  wymiana pionów z. w.  w budynkach:
ul. Bitwy pod Płowcami 15 A Sopot -12 lokali
ul. Mieszka I 7 Sopot – 20 lokali
ul. Dąbrowskiego 1/5 Sopot- 21 lokali
Zakres zamówienia:
Określony projektami rozbiórki instalacji gazowej na poszczególne obiekty zatwierdzonymi  przez Wydział Urbanistyki Architektury Urzędu Miasta Sopotu  o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia a dostępnymi w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Spółdzielni oraz wizji lokalnej na poszczególnych obiektach z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie instalacji wewnętrznej c. w.
i z.w.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

III. Warunki udziału
A. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Należy do oferty przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierownika budowy ze strony Wykonawcy.
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a) Wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonanie co najmniej 3 umów, których przedmiot odpowiadał swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania.
B. Wykaz niezbędnych dokumentów, które powinna zawierać oferta
1. Ubiegający się o zamówienia winni złożyć następujące dokumenty:
a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
b) ofertę cenową (kosztorys ofertowy) zawierający cenę brutto i netto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w SIWZ,
d) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć:
– dane o firmie/zatrudnienie, usprzętowienie, kwalifikacje/oświadczenie, że oferent zatrudnia osobę zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z dołączeniem kserokopii tych uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)
– oświadczenie oferenta o sytuacji finansowej oferenta
– wykaz prac zrealizowanych (minimum 3) w okresie ostatnich 3 lat oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac zawierający wskazanie podmiotu na rzecz którego były wykonywane prace o analogicznej tematyce i zakresie, w tym opinię tego podmiotu o należytym wykonaniu przedmiotu umowy
–  aktualne zaświadczenie o zarejestrowaniu prowadzonej działalności: wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej bądź wpis w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00, zawartej na okres, który nie upłynie wcześniej niż w dniu 31.12.2020 r.
– oświadczenie o warunkach gwarancji
– referencje
W przypadku, gdyby Wykonawca dołączył kopie dokumentów, kopie te na każdej stronie winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodne z oryginałem. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedstawić oryginały dokumentów lub notarialnie poświadczone ich kopie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
C. Postępowaniem objęci  będą jedynie  ci oferenci, którzy zaoferują  udzielenie  kredytu kupieckiego z  możliwością spłaty należności za wykonane prace w okresie do 3 lat.     
D. Oferta cenowa powinna zostać przygotowana na podstawie dokumentacji technicznej oraz wizji lokalnej na poszczególnych obiektach wyszczególnionych w opisie zamówienia. dostępnego w siedzibie  Zamawiającego w godzinach pracy Spółdzielni. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej. Cena oferty musi określać wynagrodzenie za realizację całości zamówienia, tj. uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia.

IV. Wymagania dotyczące WADIUM
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

V. Wymagania dotyczące sposobu  składania  ofert i ich oceny
1. Ofertę należy sporządzić  zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień.
2. Ofertę składa się w języku polskim.
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Sopot Dolny przy Al. Niepodległości 702  w  Sopocie w terminie nieprzekraczalnym do dnia 11.08.2020 do godz. 15.00 lub drogą e-mailową na adres:  sekretariat@nsmsopotdolny.pl w tym samym terminie. Ofertę złożoną po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania koperty i/lub odczytania e-maila.
4. Komisja Negocjacyjna otworzy koperty z ofertami w dniu 24.08.2020 r. o godz. 17:30 w siedzibie Spółdzielni oraz odbierze e-maile.
5. Oferent może wycofać złożona ofertę, dopóki nie minął termin składania ofert.
6. Po przeanalizowaniu treści złożonych ofert komisja negocjacyjna sporządzi wykaz oferentów, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowanie o udzielenie zamówienie w trybie negocjacji najpóźniej do dnia 25.08.2020 r. do godz. 15:00.
7. W II etapie komisja przeprowadzi negocjacje cen ofertowych z poszczególnymi oferentami.
8. Kryteria oceny ofert: cena oferty, referencje potwierdzające doświadczenie, ocena porównawcza rozmów negocjacyjnych. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza pod kątem wskazanych kryteriów oceny oraz który podpisze z Zamawiającym umowę na realizację przedmiotu zamówienia.
9. Wyłonienie Wykonawcy, którego oferta spełniała wymogi SIWZ i najbardziej odpowiadała Zamawiającemu nastąpi najpóźniej do dnia 31.08.2020 r.
10. Spółdzielnia powiadomi oferentów o wynikach postępowania na stronie internetowej oraz pod wskazany w ofercie adres e-mail oraz określi termin zawarcia   umowy.
11. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie negocjacji bez podania przyczyny na każdym jego etapie. 

VI. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 60 dni od dnia podpisania umowy.
Przyszłe zobowiązania wybranego oferenta
1. Zamawiający z kwoty netto objętej fakturą końcową potrąci kaucję gwarancyjną w wysokości 5 % na poczet usuwania wad w przedmiocie umowy, które mogą wystąpić w  ciągu 2 lat od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń.        
2. Kaucja gwarancyjna nie podlega oprocentowaniu.

VII. Istotne postanowienia umowy na realizację przedmiotu
1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3% wynagrodzenia umownego netto.
2. Kary umowne
a. za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki,
b. za zwłokę w usunięciu wady w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki w usunięciu wady,
c. za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wysokości 5% wynagrodzenia netto
d.  Łączna wysokość kar umownych, które może naliczyć Zamawiający nie może przekroczyć 40 % wynagrodzenia umownego netto.
e.   Dopuszczalne jest żądanie odszkodowania  przewyższającego  wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
3. Rozliczenie przedmiotu umowy  następuje w walucie PLN.
4. Współdziałanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się na drodze telefonicznej i e-malowej oraz drogą korespondencji listowej poleconej za potwierdzeniem odbioru.

VIII. Obowiązek Informacyjny
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej  RODO),  informuję,  iż  Administratorem  Pani/Pana  danych  osobowych  jest Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny z siedzibą przy Al. Niepodległości 702, 81-853 Sopot, reprezentowana przez: Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej.
1) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia tj. likwidacji piecyków gazowych i montaż instalacji c. w. wraz z wymianą pionów z. w.  w budynkach:
ul. Bitwy pod Płowcami 15 A Sopot -12 lokali
ul. Mieszka I 7 Sopot – 20 lokali
ul. Dąbrowskiego 1/5 Sopot- 21 lokali
prowadzonym w trybie negocjacji;
3)Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie  przepisów  prawa,  w  szczególności  odbiorcami Pani/Pana  danych  osobowych  będą  osoby  lub  podmioty,  którym  udostępniona  zostanie dokumentacja postępowania. 
4)Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 5)Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [skorzystanie  z  prawa  do  sprostowania  nie  może  skutkować  zmianą  wyniku  postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa i nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników];
 −na  podstawie  art.  18  RODO  prawo  żądania  od  administratora  ograniczenia  przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego];  
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6)Nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7)Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z  realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
8)Pana/Pani dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Sopot, dnia 31.07.2020 r.